Гарантія

Гарантійний термін

  • Гарантійний термін на СМАРТ ТВ приставки – 24 місяці
  • Гарантійний термін на пульти і аеромиші – 3 місяці

Умови гарантії на СМАРТ ТВ приставки:

  • 12 місяців – гарантія на внутрішнє обладнання ТВ приставок NEXON (процесор, Wi-Fi модуль, модулі пам\'яті та ін.)
  • 6 місяців – гарантія на внутрішнє обладнання ТВ приставок інших торгових марок (процесор, Wi-Fi модуль, модулі пам\'яті та ін.)
  • 24 місяці – гарантія на програмне забезпечення та прошивку всіх приставок (перевстановлення додатків, прошивка приставки, усунення програмних збоїв, консультація і рекомендації по установці додаткових додатків)

Згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" Клієнт має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.


Умови гарантійного ремонту

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

Гарантійні зобов\'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу (блок живлення, кабелі, роз\'єми та ін.);
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.


Умови обміну та повернення товару

Відповідно до ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів", Покупець має право обміняти товар, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність і товарний вигляд упаковки;
  • збережений чек, всі ярлики, пломби і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за висновком Сервісного Центру про те, що умови експлуатації не були порушені.


Порядок повернення товару

Для отримання гарантійного ремонту, повернення або обміну товару, необхідно:

  1. Оформити заявку в Сервісному Центрі, заповнивши цю форму, за телефонами: (097) 759 57 57, (095) 759 57 57
  2. Доставити товар за адресою, отриманого в SMS після оформлення заявки

Доставка товару в сервісний центр для виконання гарантійного ремонту і назад здійснюється за рахунок Покупця. Повернення грошових коштів або заміна товару виробляються після повної перевірки пристрою технічними фахівцями сервісного центру.

Термін перевірки пристрою: до 7 робочих днів з моменту надходження приставки в сервісний центр. Повернення суми вартості товару здійснюється виключно банківським переказом на розрахунковий рахунок або на карту будь-якого банку України Покупця.