Гарантійний термін

  • Гарантійний термін на СМАРТ ТВ приставки – 24 місяці
  • Гарантійний термін на пульти і аеропульти – 6 місяців

 

Умови гарантії на СМАРТ ТВ приставки:

  • 12 місяців – гарантія на внутрішнє обладнання ТВ приставок NEXON (процесор, Wi-Fi модуль, модулі пам'яті та ін.)
  • 6 місяців – гарантія на внутрішнє обладнання ТВ приставок інших торгових марок (процесор, Wi-Fi модуль, модулі пам'яті та ін.)
  • 24 місяці – гарантія на програмне забезпечення та прошивку всіх приставок (перевстановлення додатків, прошивка приставки, усунення програмних збоїв, консультація і рекомендації)

 

Умови гарантійного ремонту

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу (блок живлення, кабелі, роз'єми та ін.);
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

Умови обміну та повернення товару

Відповідно до ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів", Покупець має право обміняти товар, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину і програмне забезпечення не піддавалося змінам;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність і товарний вигляд упаковки;
  • збережений чек, гарантійний талон, упаковка, всі ярлики, пломби і заводське маркування.

Порядок безкоштовного повернення:

  • Повернути товар можна протягом 14 днів з моменту отримання
  • Необхідно попередньо узгодити повернення з майстром Сервісного центру по телефону 067 514 86 37
  • Безкоштовне повернення оформлюється покупцем самостійно у додатку Нової пошти (інструкція)

Термін перевірки пристрою: до 5 робочих днів з моменту надходження приставки в Сервісний центр. Повернення суми вартості товару здійснюється банківським переказом на розрахунковий рахунок або на карту будь-якого банку України Покупця.