Гарантійний термін
- Гарантійний термін на СМАРТ ТВ приставки – до 24 місяців (див. Умови гарантії на СМАРТ ТВ приставки)
- Гарантійний термін на пульти і аеропульти – 6 місяців
Умови гарантії на СМАРТ ТВ приставки:
- 24 місяці – гарантія на внутрішнє обладнання, комплектуючі та програмне забезпечення ТВ приставок NEXON
- 12 місяців – гарантія на внутрішнє обладнання, комплектуючі та програмне забезпечення ТВ приставок RockTek та Onn TV
- 6 місяців – гарантія на внутрішнє обладнання, комплектуючі та програмне забезпечення ТВ приставок інших торгових марок
Згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" Клієнт має право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.
Умови гарантійного ремонту
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу (блок живлення, кабелі, роз'єми та ін.);
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Доставка товару в Сервісний центр для виконання гарантійного ремонту і назад здійснюється за рахунок Покупця.
Умови обміну та повернення товару
1. Відповідно до ст.9 Закону України "Про захист прав споживачів", Покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину і програмне забезпечення не піддавалося змінам;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність і товарний вигляд упаковки;
- збережений чек, гарантійний талон, упаковка, всі ярлики, пломби і заводське маркування.
2. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки при укладенні Сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
3. Повернення грошових коштів або заміна товару будуть виконані після повної перевірки пристрою технічними фахівцями Сервісного центру.
4. Термін перевірки пристрою: до 5 робочих днів з моменту надходження приставки в Сервісний центр.
5. Повернення суми вартості товару здійснюється банківським переказом на розрахунковий рахунок або на карту будь-якого банку України Покупця.
Порядок безкоштовного повернення:
- Безкоштовно повернути товар можна тільки протягом 14 днів з моменту отримання
- Необхідно попередньо узгодити повернення з майстром Сервісного центру по телефону 067 514 86 37
- Безкоштовне повернення оформлюється покупцем самостійно у додатку Нової пошти (інструкція)